کد خبر: ۸۸۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 04 August 2020

۵۴ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری راه‌های استان قزوین اختصاص یافت  

تابناک/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۵۴ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون برای اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری راه‌های ارتباطی این استان اختصاص یافته است.

جواد حق‌لطفی روز سه‌شنبه افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده‌های شریانی انجام شده است.

به گفته وی، این طرح از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال در سطح راه‌های ارتباطی استان آغاز شده و تا پایان شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

حق‌لطفی ادامه داد: اقدامات این طرح در سه بخش، شامل لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات حفاظتی رویه راه‌ها با استفاده از توان نیروهای راهداری این اداره کل در حال انجام است.

وی، اجرای عملیات حفاظتی رویه راه‌ها شامل فوگ سیل، چیپ سیل، میکروسرفیسینگ و درزگیری را بخش دیگری از اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: این عملیات در ۶۴ کیلومتر از راه‌های استان انجام شده است.

حق لطفی یادآور شد: عملیات ارتقای سطح کیفی در طول آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و بزرگراه‌های بویین زهرا - ساوه، بویین زهرا - دانسفهان و بویین زهرا - قزوین به همراه جاده قدیم قزوین - رشت انجام شده است.

وی اظهار داشت: جاده‌های فرعی کمال آباد، خاکعلی، قشلاق، ضیاءآباد، نیکویه، آب‌ترش و برخی از راه‌های روستایی نیز از دیگر مسیرهایی هستند که از خدمات طرح ارتقای کیفی راهداری بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: امیدواریم اجرای چنین طرح‌هایی با اصلاح وضعیت آسفالت جاده‌ها در نهایت به ارتقای سطح کیفی سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده‌ای منجر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار